ا
-
ابعاد اقتصادی
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
-
ابعاد سیاسی
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
-
ابعاد فرهنگی
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
-
اثربخشی
بررسی قابلیت کاربست دادههای کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
-
ارتباط با مشتری
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
-
ارزش اطلاعات
اولویتبندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت دادههای اقتصادی در کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر چارچوبهای مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
-
ارزش تجاری
تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسبوکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
-
ارزیابی اثربخشی
بررسی قابلیت کاربست دادههای کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
-
اسکاس
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
اقتصاد دانشبنیان
بررسی نقش خوشهها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانشبنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
-
اکوسیستم
شناسایی اجزای مدل کسبوکار پلتفرمهای گوشهای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
-
امنیت فرایندها
چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
-
ایران
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
ب
-
بازاریابی مبتنی بر تلگرام
پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروهها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
-
بازیابی تعاملی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
بدرفتاری دانشگاهی
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
بلاکچین
طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافقشده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
پ
-
پذیرش نوآوری
مرور نظاممند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
-
پژوهش دانشگاهی
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
-
پشتیبانی فنی
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
-
پشتیبانی کاربران
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
-
پلتفرم
شناسایی اجزای مدل کسبوکار پلتفرمهای گوشهای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
-
پیشایندها
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
ت
-
تجارت اجتماعی
مرور نظاممند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
-
تجزیهوتحلیل بازاریابی
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
-
تحلیل سلسلهمراتبی فازی
توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونهکاوی موردی: یکی از بانکهای استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
-
تحلیل شکاف
مرور نظاممند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
-
تحلیل مضمون
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
-
تصمیمگیری
شناسایی و رتبهبندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
-
تصمیمگیری چندمعیاره MCDM
اولویتبندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت دادههای اقتصادی در کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر چارچوبهای مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
-
تعامل اطلاعاتی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
توئیتر
بررسی قابلیت کاربست دادههای کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
-
توافق سطح خدمات
طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافقشده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
-
توییتر
شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه اجتماعی توییتر: اندازهگیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
-
تیم کارآفرین
گونهشناسی عوامل شکست کسبوکارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
ج
-
جهانی شدن
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
چ
-
چارچوب
چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
-
چارچوب مدیریت داده DMBOK
اولویتبندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت دادههای اقتصادی در کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر چارچوبهای مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
ح
-
حاکمیت فناوری اطلاعات
توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونهکاوی موردی: یکی از بانکهای استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
-
حقوق مالکیت فکری
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
خ
-
خدمات الکترونیک
طراحی مدل ارزیابی زیرساختهای سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکتهای خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]
د
-
داده پانل
بررسی نقش خوشهها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانشبنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
-
دادهکاوی
بررسی قابلیت کاربست دادههای کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
-
دادههای اقتصادی
اولویتبندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت دادههای اقتصادی در کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر چارچوبهای مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
-
دادههای پیوندی
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
دانش
بررسی نقش خوشهها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانشبنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
شناسایی و رتبهبندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
-
دولت
گونهشناسی عوامل شکست کسبوکارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
-
دولت الکترونیک
بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
ر
-
رتبهبندی گوگل
بهینهسازی سایت کتابخانه برای موتورهای جستوجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
-
رضایت کاربران
بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانههایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
ز
-
زیرساختهای سازمانی
طراحی مدل ارزیابی زیرساختهای سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکتهای خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]
-
زیرساختهای نوآوری
گونهشناسی عوامل شکست کسبوکارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
س
-
سئو
بهینهسازی سایت کتابخانه برای موتورهای جستوجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
-
سازمان پروژهمحور
ارزیابی نقش قابلیتهای سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمانهای پروژهمحور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
-
سازمان صداوسیما
بررسی قابلیت کاربست دادههای کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
-
سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی
شناسایی و رتبهبندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
-
سایهنویسی
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
-
سواد دیجیتالی
بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
-
سیاستگذاری اطلاعاتی
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
-
سیستم اطلاعات
ارزیابی نقش قابلیتهای سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمانهای پروژهمحور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
ش
-
شبکههای اجتماعی
پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروهها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه اجتماعی توییتر: اندازهگیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
-
شبیهسازی
چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
-
شکست کسبوکارهای نوپا
گونهشناسی عوامل شکست کسبوکارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
-
شناسایی کاربران تأثیرگذار
شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه اجتماعی توییتر: اندازهگیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
-
شهر زاهدان
بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
ص
-
صنعت بانکداری
توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونهکاوی موردی: یکی از بانکهای استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
ع
-
عملکرد سازمانی
تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسبوکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
-
عملکرد سازمانی
ارزیابی نقش قابلیتهای سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمانهای پروژهمحور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
-
عوامل رفتاری
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
عوامل شناختی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
عوامل محیطی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
ف
-
فناوری اطلاعات
بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی نقش خوشهها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانشبنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
ق
-
قرارداد هوشمند
طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافقشده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
-
قوانین و مقررات
ارزیابی سایهنویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
ک
-
کاربران تأثیرگذار
شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه اجتماعی توییتر: اندازهگیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
-
کاربردپذیری
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
کارتهای امتیازی متوازن
تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسبوکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
-
کتابخانه دانشگاهی
بهینهسازی سایت کتابخانه برای موتورهای جستوجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
-
کتابخانههای دیجیتالی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
کتابخانههای عمومی
سیاستگذاری اطلاعاتی برای کتابخانههای عمومی در فرایند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
-
کسبوکار
تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسبوکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
-
کلانداده
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
-
کوبیت ـ توگف
توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونهکاوی موردی: یکی از بانکهای استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
م
-
ماهیگیری ورزشی
شناسایی اجزای مدل کسبوکار پلتفرمهای گوشهای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ارزیابی نقش قابلیتهای سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمانهای پروژهمحور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
-
مدل کسبوکار
شناسایی اجزای مدل کسبوکار پلتفرمهای گوشهای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
-
مدیران پژوهشی
شناسایی و رتبهبندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
-
مدیریت داده
اولویتبندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت دادههای اقتصادی در کسبوکارهای دانشبنیان مبتنی بر چارچوبهای مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
-
مدیریت دانش
طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
مرکز دانش
طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
-
معادلات ساختاری
تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسبوکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
ن
-
نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافقشده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
-
نظریه شناختی ـ اجتماعی
بررسی تأثیر علل سهگانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
-
نوآوری
بررسی نقش خوشهها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانشبنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
-
نوآوری در بازاریابی
پیشایندهای بهکارگیری کلانداده برای نوآوری در فعالیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
-
نیازهای اطلاعاتی
شناسایی و رتبهبندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
و
-
و اف.اُ.اِ.اف
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
واقعیت افزوده
بهینهسازی سایت کتابخانه برای موتورهای جستوجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
-
وبسایت کتابخانه
بهینهسازی سایت کتابخانه برای موتورهای جستوجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
ه
-
هستیشناسی
فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوریهای وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
-
هوش تجاری
طراحی مدل ارزیابی زیرساختهای سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکتهای خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]
ی
-
یافتن جامعه هدف بازاریابان
پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروهها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
-
یافتن کاربران
پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروهها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد