ا

  • ابعاد اقتصادی سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
  • ابعاد سیاسی سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
  • ابعاد فرهنگی سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
  • اثربخشی بررسی قابلیت کاربست داده‏های کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
  • ارتباط با مشتری بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانه‌هایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
  • ارزش اطلاعات اولویت‌بندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت داده‌های اقتصادی در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر چارچوب‌های مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
  • ارزش تجاری تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسب‌وکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
  • ارزیابی اثربخشی بررسی قابلیت کاربست داده‏های کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
  • اسکاس فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • اقتصاد دانش‌بنیان بررسی نقش خوشه‌ها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
  • اکوسیستم شناسایی اجزای مدل کسب‌وکار پلتفرم‏‌های گوشه‌‏ای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
  • امنیت فرایندها چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
  • ایران ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]

ب

  • بازاریابی مبتنی بر تلگرام پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروه‌ها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
  • بازیابی تعاملی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • بدرفتاری دانشگاهی ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • بلاکچین طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافق‌شده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]

پ

  • پذیرش نوآوری مرور نظام‌مند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
  • پژوهش دانشگاهی ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانه‌هایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
  • پشتیبانی فنی بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانه‌هایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
  • پشتیبانی کاربران بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانه‌هایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]
  • پلتفرم شناسایی اجزای مدل کسب‌وکار پلتفرم‏‌های گوشه‌‏ای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
  • پیشایندها پیشایندهای به‌کارگیری کلان‌‎داده برای نوآوری در فعالیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]

ت

  • تجارت اجتماعی مرور نظام‌مند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
  • تجزیه‌‌وتحلیل بازاریابی پیشایندهای به‌کارگیری کلان‌‎داده برای نوآوری در فعالیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی فازی توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونه‌کاوی موردی: یکی از بانک‌های استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
  • تحلیل شکاف مرور نظام‌مند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
  • تحلیل مضمون پیشایندهای به‌کارگیری کلان‌‎داده برای نوآوری در فعالیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
  • تصمیم‌گیری شناسایی و رتبه‌بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره MCDM اولویت‌بندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت داده‌های اقتصادی در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر چارچوب‌های مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
  • تعامل اطلاعاتی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • توئیتر بررسی قابلیت کاربست داده‏های کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
  • توافق سطح خدمات طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافق‌شده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
  • توییتر شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه‌ اجتماعی توییتر: اندازه‌گیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
  • تیم کارآفرین گونه‌شناسی عوامل شکست کسب‌و‌کارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]

ج

  • جهانی ‌شدن سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]

چ

  • چارچوب چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
  • چارچوب مدیریت داده DMBOK اولویت‌بندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت داده‌های اقتصادی در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر چارچوب‌های مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]

ح

  • حاکمیت فناوری اطلاعات توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونه‌کاوی موردی: یکی از بانک‌های استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]
  • حقوق مالکیت فکری ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]

خ

  • خدمات الکترونیک طراحی مدل ارزیابی زیرساخت‎های سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکت‌های خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]

د

  • داده پانل بررسی نقش خوشه‌ها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
  • داده‎کاوی بررسی قابلیت کاربست داده‏های کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
  • داده‌های اقتصادی اولویت‌بندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت داده‌های اقتصادی در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر چارچوب‌های مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
  • داده‌های پیوندی فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • دانش بررسی نقش خوشه‌ها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز شناسایی و رتبه‌بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
  • دولت گونه‌شناسی عوامل شکست کسب‌و‌کارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
  • دولت الکترونیک بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]

ر

  • رتبه‎بندی گوگل بهینه‌سازی سایت کتابخانه برای موتورهای جست‎وجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
  • رضایت کاربران بهبود پشتیبانیِ فنی از مشتریانِ سامانه‌هایِ پُرکاربرد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 206-228]

ز

  • زیرساخت‎های سازمانی طراحی مدل ارزیابی زیرساخت‎های سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکت‌های خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]
  • زیرساخت‎های نوآوری گونه‌شناسی عوامل شکست کسب‌و‌کارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]

س

  • سئو بهینه‌سازی سایت کتابخانه برای موتورهای جست‎وجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
  • سازمان پروژه‎محور ارزیابی نقش قابلیت‌های سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمان‌های پروژه‌محور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
  • سازمان صداوسیما بررسی قابلیت کاربست داده‏های کاربران توئیتردر ارزیابی اثربخشی (مورد مطالعه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 136-156]
  • سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی شناسایی و رتبه‌بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
  • سایه‌نویسی ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]
  • سواد دیجیتالی بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
  • سیاست‌گذاری اطلاعاتی سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
  • سیستم اطلاعات ارزیابی نقش قابلیت‌های سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمان‌های پروژه‌محور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروه‌ها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه‌ اجتماعی توییتر: اندازه‌گیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
  • شبیه‏سازی چارچوبی برای امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در محیط اینترنت اشیا [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 140-163]
  • شکست کسب‎وکارهای نوپا گونه‌شناسی عوامل شکست کسب‌و‌کارهای نوپای فناورانه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 49-74]
  • شناسایی کاربران تأثیرگذار شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه‌ اجتماعی توییتر: اندازه‌گیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
  • شهر زاهدان بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]

ص

  • صنعت بانکداری توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونه‌کاوی موردی: یکی از بانک‌های استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]

ع

  • عملکرد سازمانی تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسب‌وکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
  • عملکرد سازمانی ارزیابی نقش قابلیت‌های سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمان‌های پروژه‌محور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
  • عوامل رفتاری بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • عوامل شناختی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • عوامل محیطی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]

ف

  • فناوری اطلاعات بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر پذیرش خدمات دولت الکترونیک با نقش تعدیلگری زیرساخت فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 75-98]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی نقش خوشه‌ها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]

ق

  • قرارداد هوشمند طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافق‌شده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
  • قوانین و مقررات ارزیابی سایه‌نویسی متون دانشگاهی از منظر موازین مالکیت فکری در ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 115-139]

ک

  • کاربران تأثیرگذار شناسایی کاربران تأثیرگذار شبکه‌ اجتماعی توییتر: اندازه‌گیری تأثیر چندبُعدی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 248-268]
  • کاربردپذیری فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • کارت‌های امتیازی متوازن تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسب‌وکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
  • کتابخانه دانشگاهی بهینه‌سازی سایت کتابخانه برای موتورهای جست‎وجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • کتابخانه‌های عمومی سیاست‌گذاری اطلاعاتی برای کتابخانه‌‌های عمومی در فرایند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 99-114]
  • کسب‌وکار تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسب‌وکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]
  • کلان‌‌داده پیشایندهای به‌کارگیری کلان‌‎داده برای نوآوری در فعالیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
  • کوبیت ـ توگف توسعه خدمات فناوری اطلاعات در سیستم بانکداری الکترونیکی مبتنی بر ادغام کوبیت ـ توگف (نمونه‌کاوی موردی: یکی از بانک‌های استان تهران) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 269-294]

م

  • ماهیگیری ورزشی شناسایی اجزای مدل کسب‌وکار پلتفرم‏‌های گوشه‌‏ای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری ارزیابی نقش قابلیت‌های سیستم اطلاعاتی در حصول عملکرد سازمان‌های پروژه‌محور [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 182-205]
  • مدل کسب‌وکار شناسایی اجزای مدل کسب‌وکار پلتفرم‏‌های گوشه‌‏ای (مورد مطالعه: پلتفرم ماهیگیری ورزشی ایران) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 229-247]
  • مدیران پژوهشی شناسایی و رتبه‌بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]
  • مدیریت داده اولویت‌بندی معیارهای چارچوب تجمیعی مدیریت داده‌های اقتصادی در کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر چارچوب‌های مدیریت داده [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 201-220]
  • مدیریت دانش طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • مرکز دانش طراحی الگوی مرکز دانش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 1-34]
  • معادلات ساختاری تأثیر مقبولیت سیستم هوشمندی کسب‌وکار بر عملکرد مالی سازمان [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 179-200]

ن

  • نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل هوشمندسازی سطح خدمات توافق‌شده مبتنی بر بلاکچین با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 24-48]
  • نظریه شناختی ـ اجتماعی بررسی تأثیر علل سه‌گانه نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا بر تعامل کاربران با کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی ایران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 63-89]
  • نوآوری بررسی نقش خوشه‌ها و عوامل مؤثر بر آنها در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان (مطالعه موردی: نقش خوشه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 221-242]
  • نوآوری در بازاریابی پیشایندهای به‌کارگیری کلان‌‎داده برای نوآوری در فعالیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 243-268]
  • نیازهای اطلاعاتی شناسایی و رتبه‌بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران پژوهشی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 90-107]

و

  • و اف.اُ.اِ.اف فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • واقعیت افزوده بهینه‌سازی سایت کتابخانه برای موتورهای جست‎وجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]
  • وب‌سایت کتابخانه بهینه‌سازی سایت کتابخانه برای موتورهای جست‎وجو از طریق فناوری واقعیت افزوده [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 164-181]

ه

  • هستی‌شناسی فراتحلیل مطالعات حوزه کاربردپذیری نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات کتابخانه مبتنی بر فناوری‌های وب معنایی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 157-178]
  • هوش تجاری طراحی مدل ارزیابی زیرساخت‎های سازمانی در ارائه خدمات الکترونیکی با رویکرد هوش تجاری (نمونه پژوهشی: شرکت‌های خصوصی خدمات الکترونیک استان اصفهان) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 35-62]

ی

  • یافتن جامعه هدف بازاریابان پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروه‌ها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]
  • یافتن کاربران پیشنهاد کاربران تلگرام بر اساس گراف عضویت و سنجش گروه‌ها با داشتن کاربرانی از جامعه هدف [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 108-135]